Hét Vezér Apartmanhotel  Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

1. Általános rendelkezések


I.I. Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a Teletank Kft, Hét Vezér Apartmanhotel (2900 Komárom, Táncsics M.u.34.) továbbiakban Szolgáltató) általánosságban elszállásolási szerződést köt Vendégeivel.

1.2. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárja ki külön, speciális megállapodások kötését, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel. 


2. Szerződő felek


2.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónál adja le, úgy a Vendég lesz a szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek). 

2.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget. 


3. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei


3.1. A Vendég írásbeli és csoportos/hosszútávú szállásigény esetén, ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld. Az ajánlatadás nem minősül szobafoglalásnak, az értékesítés a beérkező foglalások érkezési sorrendjében történik, így az ajánlat érvényességi ideje függ az éppen rendelkezésre álló szobakapacitástól. 

3.2. A Szerződés kizárólag a Szolgáltató írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.

3.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat, amennyiben a Vendég nem azonosítja magát, a Szolgáltató megtagadhatja a szállás biztosítását.

3.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a mér teljesített szolgáltatás díjának megtérítését. 

3.5. Ha a Vendég a meghatározott időtartam előtt véglegesen elhagyja a szobaár, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás ellenértékére, ez esetben a fennmaradó szállásdíj 50%-ra. A távozást bejelentő nap teljes napnak tekinthető, így az teljes egészében fizetendő. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult értékesíteni. Lemondás nélküli meg nem jelenés esetén a Szolgáltató a Szerződésben foglaltak szerint jogosult a szolgáltatás teljes ellenértékére, valamint a szobafoglalás kitörlésére és tovább értékesítésére. 

3,6, A Szerződés bármilyen módosításához szükséges a Szolgáltató írásbeli visszaigazolása. 


4. Az elszállásolás kezdete és vége (bejelentkezés, kijelentkezés)


4.1. A vendégnek joga van a bérelt helyiséget (szobát) a megállapodás szerinti nap 14.00 órától elfoglalni.

4.2. Abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 22.30-ig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől. Ez esetben a Szolgáltató a szolgáltatás teljes ellenértékére jogosult. 

4.3. Amennyiben a Vendég a Szerződésben megjelölt érkezési időpont előtt érkezik, a Szolgáltató nem köteles a szobát átadni a megjelölt időpontig. 

4.4. A Vendégnek a szobát az elutazási nap 10.00-ig el kell hagynia. 

4.5. A szálloda foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosítja a késői elutazás lehetőségét.


5. Az elszállásolás meghosszabbítása


5.1. A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.


6. Árak


6.1. A szálloda alapszolgáltatásként szállást, wellness használatot kínál reggelivel vagy reggeli nélkül. A szálloda aktuális árai a szálloda közösségi tereiben, a szállodai prospektusokban lévő árlistán kerülnek közlése, melyek bárki számára elérhetőek, Egyéb szolgáltatások árai a recepción vannak elhelyezve. 

6.2. A Szolgáltató fenttartja a jogot az árváltoztatásra. A már megrendelt Szolgáltatásokra minden esetben a meglévő Szerződés az érvényes, ezt a Szolgáltató utólag nem módosíthatja. A Szolgáltató aktuális árai a szálloda honlapján (www.hetvezerapartman.hu) találhatók. Az árak magyar Forintban és EUR-ban értendőek és tartalmazzák a mindenkori ÁFA-t. Nem tartalmazzák az idegenforgalmi adó mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó törvény (ÁFA,IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre. 


7. Ajánlatok, kedvezmények


7.1. A meghirdetett ajánlatok, kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak, közvetlenül csak a szállodánál érvényesíthető, telefonon vagy e-mail címen történő foglalás esetén. Egyéb szállásfoglaló oldalakon a szálloda által biztosított kedvezmény nem vehető igénybe. 

7.2. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatóak össze semmilyen más kedvezménnyel. A Szolgáltatónak jogában áll, hogy a kedvezményt csak az általa kijelölt szobakapacitásra alkalmazza. 

7.3. A szállodai törzsvendég kedvezmény program minden évben a Szolgáltató szabad döntéseként jön létre. A kedvezmény programba való bekerülés minden évben megújul, a Vendég megelőző év megvalósult éjszaka számának figyelembe vételével, melynek határát a Szolgáltató határozza meg. Az adott év időszakaiban alkalmazandó kedvezmény mértékét, felhasználási idejét, feltételeit a Szolgáltató határozza meg, melyről a Vendég minden esetben leíró tájékoztatást kap.  

7.4. A Szolgáltató a meglévő szobakapacitás és kihasználtság függvényében egyedileg dönt egyéb kedvezmények biztosításáról.


8. Gyermekkedvezmények


8.1. Gyermekek részére az alábbi kedvezményeket biztosítjuk

- 0-2 év kor között a szállásdíj szolgáltatás, ellátás ingyenes, ingyenesen babaágyat (hálós utazóágyat) biztosítunk

- 3-11 év kor között 50% kedvezmény a pótágy listaárából vagy egyes csomagok esetén egyedileg meghatározott ár

- 12 éves kor felett a gyermek felnőttként tekintendő, teljes értékű ár vonatkozik rá

8.2. Pótágy elhelyezésére csak bizonyos szobatípusokban van lehetőség. A nem pótágyazható szobákban a 3 éves kor feletti gyermek teljes értékű személynek tekintendő. 

8.3. A pótágy igényt a szolgáltatóval előzetesen, a foglalással egy időben egyeztetni szükséges. 


9. Lemondási feltételek 


9.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ajánlatában az aktuális foglaltságot/kapacitást figyelembe véve, az adott ajánlatkérés/foglalás esetén más feltételt határozzon meg. Az adott foglalás esetén mindig az adott foglaláshoz tartozó lemondási feltételek az irányadóak, melyek a foglalás visszaigazolásában mindig írásban rögzítésre kerülnek.

A szálloda fenntartja a jogot, hogy egy adott foglalásra vonatkozóan más lemondási feltételt határozzon meg, ettől eltérően:


- az érkezést megelőző 7 napon belüli regisztrált foglalás esetén a lemondás ingyenes

- az érkezést megelőző 7.napig a lemondás díjmentes

- az érkezést megelőző 7 napon belüli lemondás esetén a szállásdíj 50%-a fizetendő

- a megérkezést követő módosítás/rövidítés esetén a fenntmaradó időszak 50%-a fizetendő 

- meg nem jelenés/no show esetén a lefoglalt szállásdíj 100%-a fizetendő

- előleggel garantált szobafoglalás esetén az érkezést megelőző 7 napon belüli lemondás esetén az előleg értéke nem visszatérítendő

- amennyiben a szállásdíj az érkezést megelőzően előre kifizetésre került, úgy lemondás esetén a szállásdíj nem visszatérítendő

- a Szolgáltató bármeny időszakban meghatározhat fizetési előleget, annak mértékét egyedileg szabályozza a foglalás értékének, idejének, időszakának figyelembe vételével


9.2. Amennyiben a Szerződő fél a szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel biztosította, de az érkezési napon nem érkezik meg 22:30-ig (lemondás nélkül), a Szolgáltatónak jogában áll a következő nap a sikertelen kapcsolatfelvételt követően a szobát tovább értékesíteni. 


10. Fizetés módja


10.1. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzzel Forintban és Euroban ( Euro árak függnek az aktuális napi árfolyamtól, a visszajáró minden esetben Forintban történik), a Szolgáltató által elfogadottként megjelölt bankkártyával vagy az azt helyettesítő cafateria eszközökkel (SZÉP Kártya - OTP. K&H,MKB) illetve előzetes megegyezéssel átutalással.

10.2. Átutalás esetén - amennyiben a Szolgáltatóval kötött megállapodás másként nem rendelkezik - a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja előtt a szálloda bankszámlájára átutalni oly módon, hogy az adott összeget az érkezés napjáig a szálloda bankszámláján jóváírják. 

10.3. Az elfogadó bankkártya típusok: VISA, AMEX, MasterCard, Maestro

10.4. Az ÁSZF elfogadásával a Vendég tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató a fizetendő díjakról gépi számlát bocsát ki, azt e-mail-ben ( az eredeti példány postai továbbításával) vagy személyesen adja át. 

10.5.  A befizetett/befizetendő összegről a számla kiállításakor a Szolgáltató a foglaló személy által megadott adatokat veszi alapul. Az itt megadott adatokat (név, cím, szükség esetén adószám) szerepelnek majd a "Vevő" rovatban. A számla módosítására a kibocsátást követően csak az adott napon van lehetőség. A számla végösszege minden esetben Forintban és Euróban is meghatározott. 


11. A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése


11.1. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások igénybevételét megtagadni, ha:

- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, létesítményt

- a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon legkésőbb 11.00-ig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá

- a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít

- a Vendég fertőző betegségben szenved

- a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig

- a Szerződő fél az érkezés napján lemondás hiányában nem jelenik meg 22.30-ig


12. Elhelyezési garancia


12.1. Amennyiben a Szolgáltató szállodája a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából  (pl. túlfoglalás, ideiglenes üzemelési problémák, stb,) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni. 

12.2. A Szolgáltató köteles a szerződésben szereplő szolgáltatást a visszaigazolt áron , az ott kötött időtartamra  egy másik, ugyanazon vagy magasabb színvonalú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli. 

12.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet. 


13. A Vendég jogai


13.1. A szállás szolgáltatás szerződés megkötésével a Vendég jogosultságot szerez a bérelt helyiségek szokásos használatára, valamint a kiszolgálásra a kiírásnak megfelelő nyitvatartási időben.

13.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. Szolgáltató az esetleges reklamációkat egyedileg kezeli. Panaszt a Vendég írásban az alábbi címen és elérhetőségeken tehet:

Hét Vezér Apartmanhotel - Teletank Kft.

2900 Komárom, Táncsics M.u.34.

Tel: 00 36 34 540 720

Fax: 00 36 34 540 721

Email: info@hetvezerapartman.hu


14. A Vendég kötelezettségei


14.1 A megállapodás szerinti díj megfizetése: a visszaigazolásban rögzített határidőig vagy a szállás-szolgáltatási szerződés befejezésekor esedékes. 

14.2. Abban az esetben, ha a Vendégek italokat és élelmiszert hoznak a szállodába és azt nyilvános helyiségekben fogyasztják, a Szolgáltató jogosult arra, hogy a fogyasztást betiltsa. A szálloda vendéglátóipari egységéből ételt/italt kivnni tilos. 

14.3. A Vendégek által a szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezése előtt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek közé, ki kell kérnie a Szolgáltató hozzájárulását. 

14.4. A szállodavendégek gépjárművei  ingyenesen a szálloda előtti közparkolóban illetve a zárt, kamerával megfigyelt parkolóudvarban (15 gépjármű) parkolhatnak. Helyfoglalás nem lehetséges, a helyek érkezési sorrendben kerülnek kiadásra. A helyek nem köthetőek szobaszámokhoz, így a szabadon álló parkolóhely bárki által elfoglalható. A gépjárművekben harmadik fél által okozott kárért és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért ( természeti kár, lopás, feltörés.. stb) a Szolgáltató a felelősséget kizárja. A szálloda a szobákban és a szobaszéfben hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállal.

14.5. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni. 

14.6. A szemetet a szálloda területén illetve a szobákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni. A szobából illetve az épületből bútorokat kivinni, áthelyezni nem lehet. 

14.7. A szálloda nem dohányzó intézmény, a szálloda épületén belül mindenhol tilos a dohányzás. Kérjük, hogy használják az erre a célra kialakított dohányzó erkélyeket, valamint a szobákhoz tartozó teraszokat és erkélyeket. A szálló füst általi kellemetlenségért a szálloda nem tud felelősséget vállalni. A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket figyelmeztetni illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. 

14.8. Dohányzás, nyílt láng- és a szobában lévő elektromos berendezések nem rendeltetésszerű használatából fakadó tűzriasztás, keletkezett tűz általi kár, valamint a tűzoltóság kiszállási díja a kárt okozó vendéget terheli. 

14.9. A szobákban és a szálloda közös használatú eszközeit, berendezési tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában és minden szükséges adatot rendelkezésre kell bocsátania a káreset körülményeinek tisztázásához. A Vendég tudomásul veszi, hogy a parkolóban és a külső szállodai területen, beleértve a szállodai terasz felőli oldalt vagyonvédelmi okokból zártláncú kamerarendszert üzemeltet, melynek felvételei a vonatkozó jogszabályi előírások alapján törlésre kerülnek,


15. Háziállatok behozatala


15.1. A szállodában állatokat (kutya,macska) az árlistában meghatározott díjtétel ellenében, korlátozott számban, előzetes egyeztetés ellenében hozható. Egyeztetés nélküli háziállatok fogadását a Szolgáltató megtagadhatja. 


16. A Szolgáltató jogai, kötelességei 


16.1. Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbéres szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltató követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt. 

16.2. A szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatások az érvényes előírások, szolgáltatás standardok szerinti teljesítésére. 

16.3. A Vendég írásos panaszának kivizsgálása és a probléma kezeléséhez szükséges lépések megtétele, azok írásban történő rögzítése.  

16.4. A szállodán belüli területen a Vendégek nyugalma érdekében 22.00 órát követő időszakban hangoskodni tilos. beleértve a szobákban történő hangos televíziózást, zenehallgatást, zenélést, melynek betartásáért a szálloda személyzete fele. 23.00 után a recepció zárását követően személyzet nem tartózkodik a szállodában.


17. A Vendég betegsége, halála


17.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik és nem képes a saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel. 

17.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tarthat igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.


18. Adatkezelés


18.1. Az Adatkezelésről bővebb információk az Adatkezelés menüpontban találhatóak,


19. A Szolgáltató kártérítési kötelezettsége


19.1. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kártért, amelyet a megszálló Vendég dolgainak elvesztése, megsérülése vagy megsemmisülése folytán szenved, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által elrendelt helyen helyeztetett el. 

19.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.

19.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szálloda területén, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges Vendéget ért kártért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. 

19.4. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette vagy a megőrzését kifejezetten megtagadta, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a vendéget terheli. Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.

19.5. A szállodát akkor sem terheli kártérítési felelősség, amennyiben a szállodán kívül, illetve a Brigetio Gyógyfürdő területén károkozás, baleset, sérülés, vagyonvesztés történik. 

19.6. A szálloda nem vállal felelősséget és pénzbeli visszatérítést az időjárás által okozott kellemetlenségekért. 


20. Vis major


20.1. Azon ok, vagy körülmény (például: háború,tűz,árvíz,viszontagság,áramhiány,sztrájk bekövetkezése) amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A kedvezőtlen időjárási körülmények által okozott kellemetlenségekért a szálloda garanciát, felelősséget, továbbá pénzbeli visszatérítést nem vállal. 


21. A teljesítés helye és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság


21.1. A teljesítés helye az a hely, ahol az elszállásoló szálloda található.

21.2. Valamennyi az elszállásolási szerződésből eredő vitával kapcsolatban, a Szolgáltató vonatkozásában, érdemben és helyileg illetékes bíróság kerül kijelölésre. 

22.2. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak. 


Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat.

ÁRKALKULÁCIÓ & ONLINE FOGLALÁS

Kalkulálja ki és foglalja le pihenését online, azonnali visszaigazolással, könnyedén, pár lépésben, csak 2 perc alatt!

Vagy

Ajánlatkérés

Kérje ajánlatunkat egyszerűen pár pillanat alatt! Legkésőbb 24 órán belül elküldjük Önnek személyre szabott árajánlatunkat!

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

 

 

1. Általános rendelkezések

 

I.I. Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a Teletank Kft, Hét Vezér Apartmanhotel (2900 Komárom, Táncsics M.u.34.) továbbiakban Szolgáltató) általánosságban elszállásolási szerződést köt Vendégeivel.

1.2. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárja ki külön, speciális megállapodások kötését, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel. 

 

2. Szerződő felek

 

2.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónál adja le, úgy a Vendég lesz a szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek). 

2.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget. 

 

3. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

 

3.1. A Vendég írásbeli és csoportos/hosszútávú szállásigény esetén, ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld. Az ajánlatadás nem minősül szobafoglalásnak, az értékesítés a beérkező foglalások érkezési sorrendjében történik, így az ajánlat érvényességi ideje függ az éppen rendelkezésre álló szobakapacitástól. 

3.2. A Szerződés kizárólag a Szolgáltató írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.

3.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat, amennyiben a Vendég nem azonosítja magát, a Szolgáltató megtagadhatja a szállás biztosítását.

3.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a mér teljesített szolgáltatás díjának megtérítését. 

3.5. Ha a Vendég a meghatározott időtartam előtt véglegesen elhagyja a szobaár, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás ellenértékére, ez esetben a fennmaradó szállásdíj 50%-ra. A távozást bejelentő nap teljes napnak tekinthető, így az teljes egészében fizetendő. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult értékesíteni. Lemondás nélküli meg nem jelenés esetén a Szolgáltató a Szerződésben foglaltak szerint jogosult a szolgáltatás teljes ellenértékére, valamint a szobafoglalás kitörlésére és tovább értékesítésére. 

3,6, A Szerződés bármilyen módosításához szükséges a Szolgáltató írásbeli visszaigazolása. 

 

4. Az elszállásolás kezdete és vége (bejelentkezés, kijelentkezés)

 

4.1. A vendégnek joga van a bérelt helyiséget (szobát) a megállapodás szerinti nap 14.00 órától elfoglalni.

4.2. Abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 22.30-ig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől. Ez esetben a Szolgáltató a szolgáltatás teljes ellenértékére jogosult. 

4.3. Amennyiben a Vendég a Szerződésben megjelölt érkezési időpont előtt érkezik, a Szolgáltató nem köteles a szobát átadni a megjelölt időpontig. 

4.4. A Vendégnek a szobát az elutazási nap 10.00-ig el kell hagynia. 

4.5. A szálloda foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosítja a késői elutazás lehetőségét.

 

5. Az elszállásolás meghosszabbítása

 

5.1. A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.

 

6. Árak

 

6.1. A szálloda alapszolgáltatásként szállást, wellness használatot kínál reggelivel vagy reggeli nélkül. A szálloda aktuális árai a szálloda közösségi tereiben, a szállodai prospektusokban lévő árlistán kerülnek közlése, melyek bárki számára elérhetőek, Egyéb szolgáltatások árai a recepción vannak elhelyezve. 

6.2. A Szolgáltató fent tartja a jogot az árváltoztatásra. A már megrendelt Szolgáltatásokra minden esetben a meglévő Szerződés az érvényes, ezt a Szolgáltató utólag nem módosíthatja. A Szolgáltató aktuális árai a szálloda honlapján (www.hetvezerapartman.hu) találhatók. Az árak magyar Forintban és EUR-ban értendőek és tartalmazzák a mindenkori ÁFA-t. Nem tartalmazzák az idegenforgalmi adó mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó törvény (ÁFA,IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre. 

 

7. Ajánlatok, kedvezmények

 

7.1. A meghirdetett ajánlatok, kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak, közvetlenül csak a szállodánál érvényesíthető, telefonon vagy e-mail címen történő foglalás esetén. Egyéb szállásfoglaló oldalakon a szálloda által biztosított kedvezmény nem vehető igénybe. 

7.2. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatóak össze semmilyen más kedvezménnyel. A Szolgáltatónak jogában áll, hogy a kedvezményt csak az általa kijelölt szobakapacitásra alkalmazza. 

7.3. A szállodai törzsvendég kedvezmény program minden évben a Szolgáltató szabad döntéseként jön létre. A kedvezmény programba való bekerülés minden évben megújul, a Vendég megelőző év megvalósult éjszaka számának figyelembe vételével, melynek határát a Szolgáltató határozza meg. Az adott év időszakaiban alkalmazandó kedvezmény mértékét, felhasználási idejét, feltételeit a Szolgáltató határozza meg, melyről a Vendég minden esetben leíró tájékoztatást kap.  

7.4. A Szolgáltató a meglévő szobakapacitás és kihasználtság függvényében egyedileg dönt egyéb kedvezmények biztosításáról.

 

8. Gyermekkedvezmények

 

8.1. Gyermekek részére az alábbi kedvezményeket biztosítjuk

- 0-2 év kor között a szállásdíj szolgáltatás, ellátás ingyenes, ingyenesen babaágyat (hálós utazóágyat) biztosítunk

- 3-11 év kor között 50% kedvezmény a pótágy listaárából vagy egyes csomagok esetén egyedileg meghatározott ár

- 12 éves kor felett a gyermek felnőttként tekintendő, teljes értékű ár vonatkozik rá

8.2. Pótágy elhelyezésére csak bizonyos szobatípusokban van lehetőség. A nem pótágyazható szobákban a 3 éves kor feletti gyermek teljes értékű személynek tekintendő. 

8.3. A pótágy igényt a szolgáltatóval előzetesen, a foglalással egy időben egyeztetni szükséges. 

 

9. Lemondási feltételek 

 

9.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ajánlatában az aktuális foglaltságot/kapacitást figyelembe véve, az adott ajánlatkérés/foglalás esetén más feltételt határozzon meg. Az adott foglalás esetén mindig az adott foglaláshoz tartozó lemondási feltételek az irányadóak, melyek a foglalás visszaigazolásában mindig írásban rögzítésre kerülnek.

A szálloda fenntartja a jogot, hogy egy adott foglalásra vonatkozóan más lemondási feltételt határozzon meg, ettől eltérően:

 

- az érkezést megelőző 7 napon belüli regisztrált foglalás esetén a lemondás ingyenes

- az érkezést megelőző 7.napig a lemondás díjmentes

- az érkezést megelőző 7 napon belüli lemondás esetén a szállásdíj 50%-a fizetendő

- a megérkezést követő módosítás/rövidítés esetén a fenntmaradó időszak 50%-a fizetendő 

- meg nem jelenés/no show esetén a lefoglalt szállásdíj 100%-a fizetendő

- előleggel garantált szobafoglalás esetén az érkezést megelőző 7 napon belüli lemondás esetén az előleg értéke nem visszatérítendő

- amennyiben a szállásdíj az érkezést megelőzően előre kifizetésre került, úgy lemondás esetén a szállásdíj nem visszatérítendő

- a Szolgáltató bármeny időszakban meghatározhat fizetési előleget, annak mértékét egyedileg szabályozza a foglalás értékének, idejének, időszakának figyelembe vételével

 

9.2. Amennyiben a Szerződő fél a szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel biztosította, de az érkezési napon nem érkezik meg 22:30-ig (lemondás nélkül), a Szolgáltatónak jogában áll a következő nap a sikertelen kapcsolatfelvételt követően a szobát tovább értékesíteni. 

 

10. Fizetés módja

 

10.1. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzzel Forintban és Euroban ( Euro árak függnek az aktuális napi árfolyamtól, a visszajáró minden esetben Forintban történik), a Szolgáltató által elfogadottként megjelölt bankkártyával vagy az azt helyettesítő cafateria eszközökkel (SZÉP Kártya - OTP. K&H,MKB) illetve előzetes megegyezéssel átutalással.

10.2. Átutalás esetén - amennyiben a Szolgáltatóval kötött megállapodás másként nem rendelkezik - a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja előtt a szálloda bankszámlájára átutalni oly módon, hogy az adott összeget az érkezés napjáig a szálloda bankszámláján jóváírják. 

10.3. Az elfogadó bankkártya típusok: VISA, AMEX, MasterCard, Maestro

10.4. Az ÁSZF elfogadásával a Vendég tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató a fizetendő díjakról gépi számlát bocsát ki, azt e-mail-ben ( az eredeti példány postai továbbításával) vagy személyesen adja át. 

10.5.  A befizetett/befizetendő összegről a számla kiállításakor a Szolgáltató a foglaló személy által megadott adatokat veszi alapul. Az itt megadott adatokat (név, cím, szükség esetén adószám) szerepelnek majd a "Vevő" rovatban. A számla módosítására a kibocsátást követően csak az adott napon van lehetőség. A számla végösszege minden esetben Forintban és Euróban is meghatározott. 

 

11. A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

 

11.1. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások igénybevételét megtagadni, ha:

- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, létesítményt

- a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon legkésőbb 11.00-ig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá

- a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít

- a Vendég fertőző betegségben szenved

- a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig

- a Szerződő fél az érkezés napján lemondás hiányában nem jelenik meg 22:30-ig

 

12. Elhelyezési garancia

 

12.1. Amennyiben a Szolgáltató szállodája a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából  (pl. túlfoglalás, ideiglenes üzemelési problémák, stb,) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni. 

12.2. A Szolgáltató köteles a szerződésben szereplő szolgáltatást a visszaigazolt áron , az ott kötött időtartamra  egy másik, ugyanazon vagy magasabb színvonalú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli. 

12.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet. 

 

13. A Vendég jogai

 

13.1. A szállás szolgáltatás szerződés megkötésével a Vendég jogosultságot szerez a bérelt helyiségek szokásos használatára, valamint a kiszolgálásra a kiírásnak megfelelő nyitvatartási időben.

13.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. Szolgáltató az esetleges reklamációkat egyedileg kezeli. Panaszt a Vendég írásban az alábbi címen és elérhetőségeken tehet:

Hét Vezér Apartmanhotel - Teletank Kft.

2900 Komárom, Táncsics M.u.34.

Tel: 00 36 34 540 720

Fax: 00 36 34 540 721

Email: info@hetvezerapartman.hu

 

14. A Vendég kötelezettségei

 

14.1 A megállapodás szerinti díj megfizetése: a visszaigazolásban rögzített határidőig vagy a szállás-szolgáltatási szerződés befejezésekor esedékes. 

14.2. Abban az esetben, ha a Vendégek italokat és élelmiszert hoznak a szállodába és azt nyilvános helyiségekben fogyasztják, a Szolgáltató jogosult arra, hogy a fogyasztást betiltsa. A szálloda vendéglátóipari egységéből ételt/italt kivnni tilos. 

14.3. A Vendégek által a szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezése előtt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek közé, ki kell kérnie a Szolgáltató hozzájárulását. 

14.4. A szállodavendégek gépjárművei  ingyenesen a szálloda előtti közparkolóban illetve a zárt, kamerával megfigyelt parkolóudvarban (15 gépjármű) parkolhatnak. Helyfoglalás nem lehetséges, a helyek érkezési sorrendben kerülnek kiadásra. A helyek nem köthetőek szobaszámokhoz, így a szabadon álló parkolóhely bárki által elfoglalható. A gépjárművekben harmadik fél által okozott kárért és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért ( természeti kár, lopás, feltörés.. stb) a Szolgáltató a felelősséget kizárja. A szálloda a szobákban és a szobaszéfben hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállal.

14.5. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni. 

14.6. A szemetet a szálloda területén illetve a szobákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni. A szobából illetve az épületből bútorokat kivinni, áthelyezni nem lehet. 

14.7. A szálloda nem dohányzó intézmény, a szálloda épületén belül mindenhol tilos a dohányzás. Kérjük, hogy használják az erre a célra kialakított dohányzó erkélyeket, valamint a szobákhoz tartozó teraszokat és erkélyeket. A szálló füst általi kellemetlenségért a szálloda nem tud felelősséget vállalni. A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket figyelmeztetni illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. 

14.8. Dohányzás, nyílt láng- és a szobában lévő elektromos berendezések nem rendeltetésszerű használatából fakadó tűzriasztás, keletkezett tűz általi kár, valamint a tűzoltóság kiszállási díja a kárt okozó vendéget terheli. 

14.9. A szobákban és a szálloda közös használatú eszközeit, berendezési tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában és minden szükséges adatot rendelkezésre kell bocsátania a káreset körülményeinek tisztázásához. A Vendég tudomásul veszi, hogy a parkolóban és a külső szállodai területen, beleértve a szállodai terasz felőli oldalt vagyonvédelmi okokból zártláncú kamerarendszert üzemeltet, melynek felvételei a vonatkozó jogszabályi előírások alapján törlésre kerülnek,

 

15. Háziállatok behozatala

 

15.1. A szállodában állatokat (kutya,macska) az árlistában meghatározott díjtétel ellenében, korlátozott számban, előzetes egyeztetés ellenében hozható. Egyeztetés nélküli háziállatok fogadását a Szolgáltató megtagadhatja. 

 

16. A Szolgáltató jogai, kötelességei 

 

16.1. Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbéres szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltató követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt. 

16.2. A szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatások az érvényes előírások, szolgáltatás standardok szerinti teljesítésére. 

16.3. A Vendég írásos panaszának kivizsgálása és a probléma kezeléséhez szükséges lépések megtétele, azok írásban történő rögzítése.  

16.4. A szállodán belüli területen a Vendégek nyugalma érdekében 22.00 órát követő időszakban hangoskodni tilos. beleértve a szobákban történő hangos televíziózást, zenehallgatást, zenélést, melynek betartásáért a szálloda személyzete fele. 23.00 után a recepció zárását követően személyzet nem tartózkodik a szállodában.

 

17. A Vendég betegsége, halála

 

17.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik és nem képes a saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel. 

17.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tarthat igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

 

18. Adatkezelés

 

18.1. Az Adatkezelésről bővebb információk az Adatkezelés menüpontban találhatóak,

 

19. A Szolgáltató kártérítési kötelezettsége

 

19.1. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kártért, amelyet a megszálló Vendég dolgainak elvesztése, megsérülése vagy megsemmisülése folytán szenved, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által elrendelt helyen helyeztetett el. 

19.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.

19.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szálloda területén, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges Vendéget ért kártért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. 

19.4. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette vagy a megőrzését kifejezetten megtagadta, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a vendéget terheli. Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.

19.5. A szállodát akkor sem terheli kártérítési felelősség, amennyiben a szállodán kívül, illetve a Brigetio Gyógyfürdő területén károkozás, baleset, sérülés, vagyonvesztés történik. 

19.6. A szálloda nem vállal felelősséget és pénzbeli visszatérítést az időjárás által okozott kellemetlenségekért. 

 

20. Vis major

 

20.1. Azon ok, vagy körülmény (például: háború,tűz,árvíz,viszontagság,áramhiány,sztrájk bekövetkezése) amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A kedvezőtlen időjárási körülmények által okozott kellemetlenségekért a szálloda garanciát, felelősséget, továbbá pénzbeli visszatérítést nem vállal. 

 

21. A teljesítés helye és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

 

21.1. A teljesítés helye az a hely, ahol az elszállásoló szálloda található.

21.2. Valamennyi az elszállásolási szerződésből eredő vitával kapcsolatban, a Szolgáltató vonatkozásában, érdemben és helyileg illetékes bíróság kerül kijelölésre. 

22.2. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak. 

 

Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat.